14 KM OCH BRUCE SPRINGSTEEN SENARE

Avslutar en härlig dag i underbara toner av Bruce Springsteen och levande ljus !
.
Startade dagen med en 8km lång powerwalk i Helsingborg tillsammans med Hanna och Fia.
Turen avslutades i norra hamnen med mättande magar.
vem kan motstå Espresso houses klassiker till frukost?
.
Har haft en avslappnande men intensiv dag på jobb.
fick sluta två timmar tidigare eftersom jag inte hållit någon pass.
Ibland lönar det sig onekligen att vara en arbetsmyra och hängiven sitt jobb!
Älskar arbetspass som detta, mycket att göra är min melodi ! :)
Kan för övrigt notera att jag gick 6km på jobb idag, runkeeper är min bäste vän!
.
Kvällen avslutades med att världens bästa mamma hade intagit lägenheten,
och lagat Tacos tills jag kom hem!
Myspys med Mammsen är underskattat!
.
Nä, sängen kallar nu!
Ledig i dagarna tre och i morgon väntar en heldag i tvättstugan och stallet!
.
För övrigt, hur snygg design har jag iinte fått ?
Underbara Lotta, 1000-tack !
.

Sommarflicka i underbara Positano

Kommentarer
Postat av: Siri

Så himla kul att du børjat blogga igen :). Din blogg har varit saknad!

2011-09-02 @ 12:11:49
URL: http://omsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0