DEN STORA KAMPEN

Sådär ja, numera står det utjämnat 1-1 i vattenmattan matchen!
.
Gick ner till banan i Barkåkra idag och byggde upp en bana med den stora vattenmattan.
Han fick hoppa den i alla olika möjliga konstellationer och stackars mamma släpade den som en dåre runt bland alla hinder i förhoppningen om att han skulle reagera, men icke!
.
Han gick riktigt bra och hoppade framför allt fantastiskt.
Hoppade runt och öppnade upp riktigt bak, kul att se att tekniken kommer fram när hindren är lite större!
Det var oerhört skönt för min självkänsla att det gick bra idag, tror det var viktigt för mig.
.
Igår fick han ett lättare pass på banan efter två dagars vila.
Han går faktiskt riktigt bra nu.
Det märks att han har blivit lite lättare, skulle inte ljuga om han har gått ner 50 kg.
Vi är på rätt väg !
.
I morgon blir det en tur på stranden!
.
Nu skall jag bege mig ner till jobbet för att uträtta lite nytta och tjäna lite pengar :)
.
L O V E
.


Kommentarer
Postat av: Tess Klintestam

haha heja Louise! Här om dagen fick Gustav för sig också för sig att vattenmattan var superläskig ;)

2011-09-15 @ 14:47:03
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0