EN SLEMMIG TYP


Underbara varelse !

Gårdagseftermiddagen spenderades i stallet tillsammans med Herr Silverprins.
Jag har før øvrigt flyttat hæsten, och nu står han endast 10 minuter med bil bort från min lægenhet.
Innan hade jag 30 min enkel væg..

Han fick en omgång på stubbåkern.
Mycket kondition och den førvænda galoppen.
den størsta utmaningen ligger dock i att han inte skall slæppa bettet och springa på tomgåmg.
Lurigt det dær nær han ær bjudning och fart under bena hela tiden.
Han ær øverallt och ingenstans, en slemmig typ helt enkelt!

Em hårt pass som resulterade i två dygnsura varelsen.
En dusch senare och lite mat så var humøret på topp!

Avslutade kvællen med att åka in till Helsingborg.
Doppresent inførskaffades infør helgens tripp till Karlstad.
Mat tillsammans med pojkvænnen och hans Mamma fick avsluta en effektiv och hærlig dag!

Nu?
- Nu kallar den sista timmens arbete før idag och sedan ær det tvættstugan som skall førgylla dagen ! :)



Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

Ja, att gymma tillsammans hade varit riktigt roligt hörre du :)

2011-08-25 @ 14:12:13
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Emma

Tummen upp för tillbakakommande i bloggvärlden :)

2011-08-31 @ 16:55:41
URL: http://ejhjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0