BRA START PÅ DAGEN

Idag har vi startat dagen på bästa möjliga sätt; En ridtur på stranden!
I strålande sol begav vi oss ut nu i morse och galopperade längs havet, vilket frihetskänsla det är !
Vilken underbar häst jag har, till trots att han är lite tokig. Det behövdes mer än ett övertalningsförsök att få honom ner på stranden vill jag lova..
Mamma var där och dokumenterade det hela med kameran, skall bli mycket spännande att se resultatet.
Tror där kan vara några riktigt fina bilder :)
.
Nu är det dags för mig att bege mig ner till jobbet. Ingen häst resten utav veckan för mig, jobbar så knepiga tider. Mamma för stå för rastningen av vilddjuret.
.
Kommer vara något sämre bloggning under helgen, befinner mig i Helsingborg då :)
.
Tills mamma skickar bilderna från idag så får ni hålla tillgodo med några bilder från igår !
.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0