MAGKATARR

Hej du så oønskade magkatarr !
- Usch sæger jag bara .

Har dragit på mig en magkatarr och det ær inte det allra hærligaste direkt.
Nu væntar stora magsmærtor, mindre stress och omlæggning av min konst.
 Finns roligare saker att lægga sin energi på..

Idag har jag dock haft en riktigt mysig start på dagen.
Sovmorgon och lyxfrukost i Helsingborg och hærlig lunch ute på Råå.

Nu har jag precis kommit till jobbet och skall vara upplærare till tre nya medarbetare, tycker redan synd om dem!
Att stå ut med en ambivalent tjej med magont ær inte de roligaste, de måste tro att jag ær ett PMS-monster!

Mor min har hand om min fina vita springare!
Han skall få vila ryggen nu ett par dagar, jag ær så rædd om honom och vill inte slita mer æn nødvændigt på honom!
Igår fick han vila, idag væntar tømkørning och imorgon ytterliggare en vilodag.
 På torsdag dæremot beger vi oss ner och rider på stranden :)

I øvrigt så leker livet, har fått upp nosen på en kanonfin lægenhet i helsingborg så det ær inte omøjligt att jag blir helsingbogare efter nyår :)

L O V E


Kommentarer
Postat av: Lotta

SV:

JA JAG VET... ursh kände mig dum som inte hörde av mig sist men det var så mycket!



Tror nog helger eller fredagar är lättast då jag har en del på jobb nu

2011-09-28 @ 08:32:00
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Vilken fin bild :)

2011-09-28 @ 17:27:08
URL: http://ourhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0