TÄVLING - ÅSBO PK

Idag har vi varit iväg och rastat den vilda tjuren på tävling!
Efter gårdagens pass var jag mycket tveksam till om jag någonsin skulle kunna rida ett normalt pass på honom!
- hej trippel överskottenergi !

Men, idag tog jag tjueren vid hornen och startade från noll. inga förväntingar, ingenting. Bara lite lätt hoppning.
Hoppade en 110 klass på min nya hemma banan :)

Det resulterade faktiskt i en väldigt fin runa.
Tyvärr rev vi insprånget i kombinationen, sista hindret i omhoppningen. Shit happens.
Ridningen var i övrigt klockren och jag fick många värmande kommentarer, otroligt kul!
I morgon kör vi dit och hoppar en 120 klass ¨på morgonen :)

Nya tag!
- En fin häst har jag hur som helst :)



Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästblogg

Vilken hals :D

2011-09-07 @ 00:49:34
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0