TÄVLING - HFRK

Sådär ja, ännu en tävlingen avklarad idag.
- Vilken fin häst jag har :)
.
Fick ett retligt och oturligt pet i varje klass. Båda bommarna kunde lika gärna ha legat kvar.
De rullade helt enkelt inte min väg idag..
.
Däremot så hade jag en väldigt lyhörd och fin häst.
tror det var första gången under alla dessa år som jag verkligen kunde sätta mig ner och rida mellan varje hinder. Det blev skolboksridning och han var en pärla. Så oerhört kul :)
.
Nu laddar vi om inför tävling om två veckor i Båstad, riktigt taggad redan :)
.


Kommentarer
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, super fin blogg! :)

Nu startar bloggen TEAMNYRK upp! Där det handlar om två galna hästtjejer och deras hästar! Där vi skriver om tävlingar, träningar och allt som har med hästar att göra! Följ via bloglovin eller byta bildlänk?



Felicia som tidigare kmr från www.feliciaorrstenius.blogg.se flyttar nu dit med Vendela!



Följ våran otroliga resa här www.Teamnyrk.blogg.se!

2011-09-27 @ 14:06:37
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0