"UPP SOM EN SOL NER SOM EN PANNKAKA"

Tävling igår, något oväntat första inhomhus!?
- Att inomhus säsongen skall börja så tidigt känns riktigt tråkigt !

Red två klassen 105cm och 115 cm :)
Lagom att mjukstarta inomhus!

Första klassen startade med en 0-0, en ganska så ringrostig runda med känslan fanns där.
Det blev en fin 3.e plats och ett litet ärevarv :)

Till andra klassen hade de grävt fram vattenmattan.. Och ja ni vet ju själva hur överlycklig Ember ör över det..
Hur som helst, framhoppningen och första halvan av banan gick guld.
... sedan kom den där förbannade vattenmattan.
Två stopp och utesluten, tyvärr.
Känns så tråkigt när allt fungerar i övrigt och vi äntligen hittat tillbaka till vårat fina samspel.
Att en liten blå palstig sak skall vålla så stora problem.
Händanefter är det vattenmatta varje dag för honom som gäller.

Men i övrigt är jag nöjd.
jag skall INTE lägga fokus på problmen just nu utan sitället njuta av vilken fin häst jag har.
sist vid red/hoppade inomhus var i vintras.. Ni förstår själva hur väl förberedda vi var!





och såhär avslutade vi dagen..
(jag satt kvar!)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jobbigt när dom inte gillar vattenmattan.. eller ibland är den helt ok hemma men borta.. nej nej :P

Som tur är har Kakan fattat att den inte äter upp henne :P

2011-09-13 @ 08:37:24
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0